حضور مدیر کل بهزیستی قم در اورژانس اجتماعی ۱۲۳

در آستانه حلول سال نو مدیر کل بهزیستی به منظور تبریک سال نو و تقدیر از خدمات همکاران از مجموعه مراکز اورژانس اجتماعی و بحران بازدید کرد.

حضور مدیر کل بهزیستی قم در اورژانس اجتماعی ۱۲۳در آستانه حلول سال جدید:

حضور مدیرکل بهزیستی استان قم در اورژانس اجتماعی 123

 مدیرکل بهزیستی استان قم جهت عرض خداقوت و تبریک سال نو در  مرکز اورژانسی 123 حضور یافت.


مدیر کل بهزیستی استان قم به منظور تقدیر از خدمات پرسنل اورژانس اجتماعی 123 ، خانه امن زنان و قرنطینه مرکز مداخله در بحران و همچنین بررسی وضعیت ارائه خدمات این مراکز در تعطیلات نوروزی وارد این مرکز شد.

در جریان این دیدار که معاونین پشتیبانی ،اجتماعی  و کارشناسان دفتر آسیب دیدگان اجتماعی هم حضور داشتند دکتر پهلوانی با اشاره به خدمات تیمهای اورژانس اجتماعی در ایام نیمه شعبان ، تعطیلات نوروز و .... ضمن قدردانی از خدمات ارزنده این مرکز و تبریک حلول سال نو با اشاره به تاکیدات ریاست محترم سازمان و استاندار محترم قم در خصوص خدمت رسانی مطلوب در تعطیلات نوروزی به مردم ، اهتمام همکاران اورژانس و حضور به موقع و در دسترس همکاران در  مشکلات خانوادگی از جمله کودک آزادی و همسرآزاری و راهنمایی مردم از طریق خط ۱۲۳  را مورد تاکید قرار داد و خواستار ارائه خدمات عالی و مطلوب و هماهنگ با سایر دستگاه‌های مرتبط از جمله دادستانی، نیروی انتظامی و شهرداری جهت رفاه حال مردم و شهروندان شد.

کد خبر 54063

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد